Název:
Návrh komunikační strategie
Překlad názvu:
Proposal of Communication Strategy
Autoři:
Konečný, David ; Jirušek,, Martin (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2021
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá vypracováním návrhů na zlepšení marketingové komunikace pro Jadernou elektrárnu Dukovany. Práce je rozdělena na tři hlavní části. V první části jsou popsána teoretická východiska nezbytná pro sestavení komunikační strategie. Druhá část obsahuje analýzy potřebné k získání informací pro závěrečnou, tedy návrhovou část. Samotný návrh komunikační strategie pak vychází ze závěrů provedených analýz zaměřených na komunikaci provozovatele JE Dukovany a analýzy vybraných nástrojů komunikace elektrárny. Dále vychází z kvantitativního dotazníkového šetření, které bylo zpracováno pro zjištění současného vztahu mladých lidí k elektrárně Dukovany a obecně k tématu jaderné energetiky.
This diploma thesis deals with the elaboration of proposals or improvements in marketing communication of the Dukovany nuclear power plant. The thesis is divided into three main parts. The first part includes necessary theoretical resources for building a communication strategy. The second part comprises of various analyses, which are necessary to obtain information for the concluding part of the thesis. The proposal of the communication strategy itself is based on conclusions of the analyses focused on communication of the operator of the Dukovany NPP and on the selected communication tools currently used by this power plant. It is also based on the data acquired from the quantitative survey conducted with the purpose of finding out the actual public perception of the Dukovany NPP amongst young people and their attitude towards nuclear energy in general.
Klíčová slova:
jaderná energie; komunikační mix; komunikační strategie; Marketing; marketingová komunikace; vztah s veřejností; communication mix; communication strategy; Marketing; marketing communication; nuclear energy; public relations
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/197458