Název: Sexistické zobrazování mužů v reklamě v evropském prostředí a jeho vývoj od 90. let minulého století
Překlad názvu: Sexist portrayal of men in advertising in european countries and it's developement since the 1990s
Autoři: Krsová, Aneta ; Krobová, Tereza (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Klíčová slova: gender v reklamě; marketing; maskulinita; muž; Sexismus; toxická maskulinita; vývoj; advertising; evolution; gender; man; marketing; masculinity; Sexism; toxic masculinity

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/121769

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-435669


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2021-02-24, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet