Název: Jak ženy v České republice reflektují způsob zobrazování žen v reklamě
Překlad názvu: The Czech women's view on representation of women in advertisement
Autoři: Koláčková, Martina ; Vochocová, Lenka (vedoucí práce) ; Miessler, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: feminismus; genderové role; objektivizace ženského těla; Reklama; sexismus; stereotypy; Advertisement; female objectification; feminism; gender roles; sexism; stereotypes

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/121496

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-435416


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2021-02-24, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet