Název: Postoje českých žáků k přírodovědným předmětům a metody výuky těchto předmětů (Analýza dat získaných v rámci mezinárodního výzkumu PISA 2015)
Překlad názvu: Attitudes of Czech students toward science subjects and teaching methods used in these subjects (Data analysis of PISA 2015 research)
Autoři: Pschotnerová, Petra ; Mandíková, Dana (vedoucí práce) ; Chvál, Martin (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2020
Jazyk: slo
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: metody výuky; postoje; přírodní vědy; výzkum PISA 2015; čeští žáci; attitudes; Czech pupils; PISA 2015 survey; science; teaching methods

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/120436

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-434464


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2021-02-24, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet