Název: Role street-level byrokracie v procesu implementace inkluzivního vzdělávání se zaměřením na pracovníky školských poradenských zařízení
Překlad názvu: Role of street-level bureaucracy in the process of implementation of inclusive education with a focus on school counseling staff
Autoři: Hraničková, Lucie ; Mouralová, Magdalena (vedoucí práce) ; Hejzlarová, Eva (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: implementace politiky; inkluzivní vzdělávání; speciální vzdělávací potřeby; street-level byrokracie; školská poradenská zařízení; inclusive education; policy implementation; school counseling facilities; special educational needs; street-level bureaucracy

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/119921

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-434163


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2021-02-24, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet