Original title: Role street-level byrokracie v procesu implementace inkluzivního vzdělávání se zaměřením na pracovníky školských poradenských zařízení
Translated title: Role of street-level bureaucracy in the process of implementation of inclusive education with a focus on school counseling staff
Authors: Hraničková, Lucie ; Mouralová, Magdalena (advisor) ; Hejzlarová, Eva (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2019
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: inclusive education; policy implementation; school counseling facilities; special educational needs; street-level bureaucracy; implementace politiky; inkluzivní vzdělávání; speciální vzdělávací potřeby; street-level byrokracie; školská poradenská zařízení

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/119921

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-434163


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2021-02-24, last modified 2022-03-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share