Název:
Veřejnost o speciálních školách a inkluzivním vzdělávání – září 2020
Překlad názvu:
Public on Special Schools and Inclusive Education - September 2020
Autoři:
Spurný, Martin Typ dokumentu: Výzkumné zprávy
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Edice: Tiskové zprávy CVVM, svazek: or201008
Abstrakt: [cze][eng] Pravidelný výzkum CVVM v září 2020 zjišťoval názory české veřejnosti na zřizování praktických a speciálních základních škol, základních škol s rozšířenou výukou a víceletých gymnázií. Dále zjišťoval názory na to, zda by se děti se zdravotním nebo mentálním postižením, děti z chudých či naopak z bohatých rodin, děti cizích státních příslušníků, romské děti a mimořádně nadané děti měly vzdělávat v běžných třídách.In September 2020 the Public Opinion Research Centre examined views of the Czech public on the creation of special schools in compulsory nine-year basic education and views on whether the children with physical or mental disabilities, children from poor or vice versa from wealthy families, children of foreign nationals, Roma children and gifted children should be educated in mainstream classes.
Klíčová slova:
education; physical or mental disabilities; special schools