Název:
Podpora prodeje rodinného podniku zabývajícího se výrobou tanečních kostýmů
Překlad názvu:
Sale promotion of a small family business producing dancing costumes
Autoři:
Prokešová, Renata ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
V této bakalářské práci se zabývám konkrétní společností, jejíž hlavní činnost podnikání je výroba tanečních kostýmů. Závěrečná práce je rozdělena na dvě části, a to na teoretickou a praktickou část. Teoretická část zahrnuje teoretická východiska marketingové komunikace. Zaměřuje se na podporu prodeje, reklamu a komunikaci v místě prodeje. Druhá část, praktická, se zaměřuje na aplikaci teoretických poznatků na konkrétní firmu. Věnuje se současné marketingové situaci ve firmě a v závěru této bakalářské práce je navržena nová marketingová kampaň.
In this bachelor thesis I deal with a particular company whose main business is production of dance costumes. Thesis is divided into two parts, which is theoretical and the other one is practical. Theoretical part includes basis of marketing communication. It focuses on sales promotion, advertising and point of sale communication. The other part focuses on aplication of theoretical knowledge to a practical use in specific company. My bachelor thesis is devoted to a current marketing situation and at the end of this thesis is proposed new marketing campaign.
Klíčová slova:
analýza konkurence; analýza zákazníků; komunikace; konkurence; marketing; Marketingová kampaň; podpora prodeje; prodej; produkty; reklama; trh; zákazník; advertisment; client; competition analysis; competition of the company product; comunication; costumer analysis; market; marketing; Marketing campaign; sale; sale promotion
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/193288