Original title:
Podpora prodeje a reklama minipivovaru
Translated title:
Sales promotion and advertising of microbrewery
Authors:
Králová, Kateřina ; Schüller, David (referee) ; Mráček, Pavel (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2020
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti Brněnská pivovarnická společnost s.r.o. se zaměřením na oblast podpory prodeje a reklamy. Teoretická část pojednává o marketingu, marketingové komunikaci a komunikačním mixu. Praktická část analyzuje vybranou společnost, současný stav a jeho vyhodnocení. Závěrečná část vychází z provedených analýz a poskytuje doporučení a návrhy na zlepšení současné marketingové strategie společnosti.
The bachelor thesis aims on the marketing communication of Brněnská pivovarnická společnost s.r.o. focusing on sales promotion and advertising. The theoretical part deals with marketing, marketing communication and communication mix. Practical part analyzes the selected company, the current status and its evaluation. Final part is based on the executed analyzes and provides recommendations and suggestions to improve company´s marketing strategy.
Keywords:
advertising; marketing; marketing communication; microbrewery; sales promotion; marketing; marketingová komunikace; minipivovar; podpora prodeje; reklama
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/193198