Název:
Marketingový mix podniku
Překlad názvu:
Marketing mix of a company
Autoři:
Dobešová, Natálie ; Schüller, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá marketingovým mixem kavárny Čejka café. Skládá se ze tří částí, přičemž v teoretické části jsou definovány teoretické poznatky z oblasti marketingu. Analytická část je zaměřena na analýzu současného stavu a v poslední, návrhové části, jsou na základě provedených analýz vytvořeny návrhy na zlepšení marketingového mixu podniku.
The bachelor thesis deals with the marketing mix of the Čejka café. The work consists of three main parts, where theoretical part defines the theoretical knowledge from the field of marketing. The analytical part is focused on the analysis of the current state of the company. In the last part, proposal part, possible proposals are developed based on the analysis on improvement of the marketing mix of the company.
Klíčová slova:
kavárna; Marketing; marketing služeb; marketingový mix; SWOT analýza; cafe; Marketing; marketing mix; marketing services; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/193181