Název:
Návrh úprav marketingového mixu ve vybrané společnosti
Překlad názvu:
Proposal of Modifications of the Marketing Mix in the Selected Company
Autoři:
Vojta, Lukáš ; Mráček, Pavel (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce vytváří návrhy na změny v marketingového mixu vybrané společnosti na základě provedených analýz současného marketingového mixu. Práce je rozdělena na teoretickou, analytickou a návrhovou část. Teoretická část definuje teoretické pojmy z oblasti marketingu a vybrané metody analýzy společnosti. V analytické části je vybraná společnost charakterizována a jsou provedeny jednotlivé analýzy. V návrhové části jsou poté vysloveny vlastní návrhy na úpravu marketingového mixu v dané společnosti.
Bachelor thesis makes proposals of modifications in marketing mix of selected company based upon analysis of current marketing mix. Thesis is divided into theoretical, analytical and proposal part. Theoretical part defines theoretical concepts in marketing and several analytical methods used for the company analysis. Analytical part consists of characterization of the selected company and analysis execution. Proposal part is focused on proposing changes in marketing mix of the selected company.
Klíčová slova:
4P; marketing; marketingový mix; Porterova analýza; SWOT analýza; 4P; marketing; marketing mix; Porter analysis; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/192544