Název: Marketingový plán pro zvýšení objemu prodeje jízdních kol v zimním období
Překlad názvu: Marketing plan to increase Sales Volume of Bicycles in Winter
Autoři: Hutník, Jakub ; Mráček, Pavel (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza konkurencie; analýza STEP; analýza SWOT; analýza trhu; marketing; marketingová stratégia; marketingový mix; marketingový plán; competition analysis; market analysis; marketing; marketing mix; marketing plan; marketing strategy; STEP analysis; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/192422

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-417193


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2020-08-02, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet