Název:
Návrh zdokonalení marketingového mixu společnosti
Překlad názvu:
Proposals for Marketing Mix Elements Improvement
Autoři:
Vinkler, Vojtěch ; Krause, Jan (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato práce je zaměřena na analýzu nynější situace marketingového mixu společnosti Prograin ZIA, s.r.o. a následně na návrhy pro upravení, respektive zdokonalení marketingového mixu. Teoretická část práce se zabývá marketingem, marketingovým mixem, marketingovou komunikací a analýzou prostředí. Praktická část je věnována návrhům ke zdokonalení marketingového mixu a jejich aplikaci. Firma Prograin ZIA, s.r.o. se zabývá obchodní činností specializovanou na obchod s osivy sóji, lupiny a zemědělskými produkty.
This thesis focuses on the analysis of actual marketing mix state of Prograin ZIA, s.r.o. and consequently on proposals for adjusting, better said improving the marketing mix. The theoretical part deals with marketing, marketing mix, marketing communication and business environment analysis. The practical part is about the design of an improved marketing mix and its application. Prograin ZIA, s.r.o. deals with trading activities specialized in the trade of soya, lupine and agricultural products.
Klíčová slova:
cena; distribuce; marketing; marketingová komunikace; Marketingový mix; produkt; SWOT analýza; marketing; marketing communication; Marketing mix; price; product; promotion; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/192412