Název:
Využití nástrojů interního marketingu pro zvýšení spokojenosti zaměstnanců
Překlad názvu:
The Utilization of Internal Marketing for Increasing Employee Satisfaction
Autoři:
Dostálová, Iveta ; Uhrová, Kamila (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá využitím nástrojů interního marketingu pro zvýšení spokojenosti zaměstnanců v konkrétní společnosti. V teoretické části jsou uvedena teoretická východiska dané problematiky. Analytická část je zaměřena na analýzu a popis současné situace v podniku. Součástí je také dotazníkové šetření. V návrhové části jsou představena konkrétní řešení vycházející ze získaných dat. Tyto změny povedou ke zvýšení spokojenosti zaměstnanců.
The diploma thesis focuses on the use of internal marketing to increase satisfaction of the employees in the specific company. There is a theoretical background of given issue in the theoretical part. The analytical part is centred on the analysis and description of the current situation in the company. One part of the analysis is also a questionnaire. In the proposal part, the definite solutions are introduced in accordance to gained information. These changes will lead to an increase of the employee satisfaction.
Klíčová slova:
firemní kultura; hodnocení spokojenosti; HR marketing; interní marketing; lidské zdroje; marketing; motivace; motivace zaměstnanců; spokojenost zaměstnanců; corporate culture; evaluation of satisfaction; HR marketing; human resources; incentives; internal marketing; marketing; motivation of employees; satisfaction of employees
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/192077