Název: Marketingová komunikace
Překlad názvu: Marketing Communication
Autoři: Sedlák, Radoslav ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cieľová skupina; dotazník; internetový obchod; komunikačný mix; marketing; marketingový mix; PPC; communication mix; e-commerce; marketing; marketing mix; PPC; questionnaire; target audience

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/191993

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-416770


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2020-08-02, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet