Název: Profesní identita a motivace mužů-učitelů v kontextu feminizace učitelské profese
Překlad názvu: Male teachers' professional identity and motivation in the context of feminisation of the teaching profession
Autoři: Procházková, Barbora ; Zábrodská, Kateřina (vedoucí práce) ; Koťa, Jaroslav (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Povolání učitele|profesní identita|profesní motivace|předškolní vzdělávání|feminizace učitelského povolání|gender|muži-učitelé|kvalitativní výzkum|interpretativní fenomenologická analýza (IPA); Teaching profession|professional identity|professional motivation|pre-primary Education|feminization of teaching profession|gender|male teachers|qualitative research Interpretative Phenomenologic

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/119304

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-415801


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2020-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet