Název: City branding krajských měst v Česku
Překlad názvu: City branding of Czech regional capital cities
Autoři: Jenček, Lubor ; Šifta, Miroslav (vedoucí práce) ; Šerý, Miloslav (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: brand; branding; city branding; corporate identity; grafický symbol; krajské město; logo; nová regionální geografie; place branding; place marketing; regionální identita; regionální rozvoj; znak; Česko; brand; branding; city branding; corporate identity; Czechia; emblem; graphical symbol; logo; new regional geography; place branding; place marketing; regional capital city; regional development; regional identity

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/118684

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-415192


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2020-07-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet