Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
City branding krajských měst v Česku
Jenček, Lubor ; Šifta, Miroslav (vedoucí práce) ; Šerý, Miloslav (oponent)
Lubor JENČEK: City branding krajských měst v Česku Abstrakt Práce se zabývá city brandingem krajských měst v Česku. Jejím cílem je porovnat city branding českých krajských měst, a tím odhalit jeho funkční mechanismy používané v praxi. Práce v teoretické rovině pojednává o konceptu brandingu, o jeho funkcích, účelu a cílech v obecném měřítku. Tento koncept je dále teoreticky i prakticky specifikován pro účely této práce. Největší pozornost je věnována place a city brandingu. V empirické části práce je představena analýza současného city brandingu českých krajských měst. Hlavním bodem práce a cílem výzkumu je nalézt odpověď na šest výzkumných otázek. Otázky jsou rozděleny do tří okruhů: interpretace českých krajských city brandů, motivace k jejich vytvoření a strategie jejich užívání a správy. Odpovědi na výzkumné otázky poté mají za úkol odkrýt stav českého city brandingu a upřesňují tak hlavní cíl práce. V práci je použita kombinace kvantitativních a kvalitativních metod. Data vycházejí z výsledků dotazníkového šetření cíleného na zástupce magistrátů všech českých krajských měst a polostrukturovaných rozhovorů vedených s reprezentanty čtyř vybraných měst (Ostrava, Zlín, Plzeň a Ústí nad Labem) v rámci případových studií. Výsledky této práce mohou být aplikovány např. v oblasti marketingu, public relations a...
Regionalizace Českého ráje na základě analýzy symbolů využívaných k jeho propagaci
Jenček, Lubor ; Šifta, Miroslav (vedoucí práce) ; Semian, Michal (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje tématu regionální identity. Zájmovým územím práce je region Český ráj. Účelem práce je stanovit prostorový a symbolický tvar regionu na základě propagačních materiálů z infocenter z Českého ráje. Prvním cílem práce je prostorově vymezit Český ráj - určit jeho hranice. Druhým cílem je odhalit, jestli propagace utváří z tohoto regionu územně homogenní celek, nebo je Český ráj vnitřně heterogenní. Práce tedy zjistí, jestli je "více Českých rájů" nebo pouze jeden. Posledním cílem práce je identifikovat symboly Českého ráje. Úvodní teoretická část práce má za úkol představit koncepty a pojmy užívané v druhé části práce. Druhá praktická část obsahuje analýzu a vyhodnocení propagačních materiálů. Třetí část práce obsahuje konfrontaci výsledků této práce s výsledky diplomové práce Michala Semiana z roku 2010. Pro získání odpovědí na výzkumné otázky práce byly použity statistické i kvalitativní metody výzkumu. Klíčová slova: region, symbol, nová regionální geografie, institucionalizace regionu, symbolický tvar regionu, propagační materiály, Český ráj

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.