Název:
Podnikatelský plán beauty studia se zaměřením na marketingovou komunikaci
Překlad názvu:
Business plan of a beauty studio with the focus on marketing communication
Autoři:
Nguyen, Thu Ha ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce "Podnikatelský plán beauty studia se zaměřením na marketingovou komunikaci" má za cíl vytvořit podnikatelský plán kosmetického studia, které se specializuje na přírodní péči. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy související s podnikáním a základy pro sestavení podnikatelského plánu. V praktické části je popsán samotný podnikatelský plán se zaměřením na marketingovou komunikaci. Praktická část obsahuje popis nabízených produktů a služeb, definici cílové skupiny, zpracované analýzy - SWOT analýzu a Porterův model pěti sil. Zatímco SWOT analýza rozebírá a zhodnocuje současný stav podniku, Porterův model pěti sil analyzuje konkurenční prostředí nově vstupujícího podniku na trh. Marketingový plán obsahuje taktiky ke zvýšení povědomí o podniku, které budou implementovány na sociálních sítích, zejména na platformách Instagram, YouTube a Facebook a Tik Tok. V rámci podnikatelského plánu je vytvořena i finanční projekce, která zhodnotí potřebný kapitál k chodu podniku a jeho finanční stabilitu.The Bachelor's thesis 'Business plan of a beauty studio with the focus on marketing communication' aims to create a realistic business plan of a beauty studio which is - SWOT analysis and Porter's analysis business, whereas Porter's analysis of five forces examines the market competitors of the
Klíčová slova:
beauty studio; marketingový plán; Podnikatelský plán; Porterův model pěti sil; sociální sítě; SWOT analýza; beauty studio; Business plan; marketing plan; Porter's analysis of five forces; social media; SWOT analysis