Název:
Marketingová komunikace kamenné prodejny a e-shopu Sporticus
Překlad názvu:
Marketing communication of E-shop Sporticus
Autoři:
Kušta, Jan ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Marketingová komunikace kamenné prodejny a e-shopu Sporticus Cíle: Cílem diplomové práce je zanalyzovat a vyhodnotit marketingovou komunikaci sportovního obchodu a e-shopu Sporticus. Na základě získaných poznatků poté navrhnout úpravy k zefektivnění již zavedených činností v oblasti marketingové komunikace a zároveň představit nová opatření a možnosti, které by měly přispět k využití potenciálu a dalšímu rozvoji sportovního obchodu a e-shopu Sporticus. Metody: Pro analýzu marketingové komunikace byly využity metody kvalitativního výzkumu. Konkrétně polostrukturované interview s majitelem obchodu, obchodní manažerkou a správcem e-shopu. Dále byly analyzovány vybrané interní dokumenty a statistiky (Heureka, SEO test, Facebook, obchodní výsledky). Zvolené metody byly doplněny osobním zúčastněném pozorováním, neboť je autor od září 2016 v pravidelné přímé konfrontaci s aktuálním děním. Metody poskytly autorovi dostatečné podklady pro navržení konkrétních změn a opatření. Výsledky: Hodnocení marketingové komunikace kamenné prodejny a e-shopu odhalilo převážně pozitivní výsledky, které korespondují s kladnými recenzemi na obchod v internetových srovnávačích zboží. Kvalitativní metody pomohly odhalit nedostatky a nalézt možné směry pro zlepšení oblasti marketingové komunikace kamenného obchodu a...Title: Marketing communication of shop and e-shop Sporticus Objectives: The main objective of this master's thesis is to analyse and evaluate marketing communication of shop and e-shop Sporticus. Based on the acquired knowledge, then propose adjustments to streamline the already established activities in the field of marketing communication and at the same time present new measures and opportunities that should contribute to exploiting the potential and further development of shop and e-shop Sporticus. Methods: Qualitative research methods were used for the analysis of marketing communication. Specifically, a semi-structured interview with the shop owner, sales manager and administrator of e-shop. Selected internal documents and statistics (Heureka, SEO test, Facebook, business results) were analyzed. The selected method was accompanied by the participant observation, because the author has been regularly in direct confrontation with development of shop and e-shop Sporticus since September 2016. Selected methods provided the author evidence for designing appropriate changes and measures. Results: The evaluation of marketing communication revealed mostly positive results, which correspond to predominantly positive ratings in online shopping comparison engines. The qualitative methods helped to...
Klíčová slova:
internetový prodej; komunikační mix; online komunikace; propagace; Sporticus; communication mix; online communication; online shopping; promotion; Sporticus