Název: Postavení asistenta pedagoga na základní škole z pohledu žáků s ADHD a jejich rodičů
Překlad názvu: Role of teacher assistant in elementary school from the perspective of pupils with ADHD and their parents
Autoři: Hošová, Dominika ; Bartoňová, Miroslava (vedoucí práce) ; Hádková, Kateřina (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Klíčová slova: asistent pedagoga; inkluzivní vzdělávání; syndrom ADHD; žák se speciálními vzdělávacími potřebami; ADHD syndrome; inclusive education; pupil with special educational needs; teacher assistant

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/118096

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-412300


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2020-07-11, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet