Název: Postoj učitelů 1. stupně ZŠ k inkluzivnímu vzdělávání
Překlad názvu: Primary school teachers attitudes towards inclusive education
Autoři: Hájková, Zuzana ; Hájková, Vanda (vedoucí práce) ; Felcmanová, Lenka (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: 1. stupeň ZŠ; Inkluze; inkluzivní vzdělávání; postoj; učitel; žák se speciálními vzdělávacími potřebami; attitude; Inclusion; inclusive education; primary school; pupil with special educational needs; teacher

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/116157

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-410194


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2020-02-12, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet