Název: Asistent pedagoga v inkluzivní škole jako příležitost k efektivnímu vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Překlad názvu: The teacher assistent in an inclusive school as an opportunity for the effective education of pupils with the special educational needs
Autoři: Komárková, Ivana ; Švandová, Martina (vedoucí práce) ; Komárková, Tereza (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: inkluzívní škola|žák se speciálními vzdělávacími potřebami|asistent pedagoga|kooperace|výukové strategie a metody; inclusive school|pupil with special educational needs|teacher assistent|cooperation|learning strategies and methods

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/115659

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-409098


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2020-01-13, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet