Original title: Asistent pedagoga v inkluzivní škole jako příležitost k efektivnímu vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Translated title: The teacher assistent in an inclusive school as an opportunity for the effective education of pupils with the special educational needs
Authors: Komárková, Ivana ; Švandová, Martina (advisor) ; Komárková, Tereza (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2019
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: inclusive school|pupil with special educational needs|teacher assistent|cooperation|learning strategies and methods; inkluzívní škola|žák se speciálními vzdělávacími potřebami|asistent pedagoga|kooperace|výukové strategie a metody

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/115659

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-409098


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2020-01-13, last modified 2022-03-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share