Název: Protikladné koncepty maskulinity v komunikaci značek Fernet Stock a AXE a jejich reflexe různými generacemi mužů
Překlad názvu: Opposing concepts of masculinity in the communication of Fernet Stock and AXE and their reflexion by different generations of men
Autoři: Ružičková, Judita ; Krobová, Tereza (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2019
Jazyk: slo
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: AXE; Fernet Stock; hegemónna maskulinita; kríza maskulinity; maskulinita; pološtruktúrované rozhovory; reklama cieliaca na mužov; advertising targeted at men; AXE; Fernet Stock; hegemonic masculinity; masculinity; masculinity crisis; semi-structured interviews

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/110415

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-405766


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2019-10-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet