Název: Decoy effect a jeho využití v marketingu
Překlad názvu: Decoy effect and its use in marketing
Autoři: Regnerová, Eva ; Vranka, Marek (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: behaviorální ekonomie; Decoy efekt; efekt asymetrické dominance; efekt návnady v marketingu; experiment; replikace; asymmetrically dominated effect; behavioral economics; Decoy effect; decoy effect in marketing; experiment; replication

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/110395

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-405687


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2019-10-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet