Original title: Inkluzivní vzdělávání pohledem učitelů Základní školy Lupáčova, Praha 3
Translated title: Inclusion in the proces of education, from the teachers point of view, ZS Lupacova Praha 3
Authors: Vitnovská, Dobromila ; Němec, Zbyněk (advisor) ; Hájková, Vanda (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2019
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: inclusion; inclusive education; inclusive environment in school; pupils; student with special educational needs; supportive arrangements; teacher; inkluze; inkluzivní vzdělávání; inkluzivní školní prostředí; podpůrná opatření; učitel; žák se speciálními vzdělávacími potřebami

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/109209

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-405039


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2019-10-19, last modified 2022-03-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share