Název: Variabilita vývoje počáteční gramotnosti u dětí s rizikem dyslexie: Predikční modely gramotnostních deficitů.
Překlad názvu: The early literacy development and its variability in children at risk of dyslexia: The prediction models of literacy deficits.
Autoři: Medřická, Tereza ; Kucharská, Anna (vedoucí práce) ; Špačková, Klára (oponent) ; Bytešníková, Ilona (oponent)
Typ dokumentu: Disertační práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Gramotnost; gramotnostní deficity; prediktory gramotnosti; predikční modely; riziko dyslexie; rodinné riziko dyslexie; vývojová dysfázie; čtenářská gramotnost; family risk of dyslexia; Literacy; literacy deficits; literacy predictors; predictive models; reading literacy; risk of dyslexia; specific language impairment

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/110788

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-404709


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Disertační práce
 Záznam vytvořen dne 2019-10-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet