Název:
Kritéria pro porovnání fitness center z pohledu zákazníka
Překlad názvu:
Customer standards for comparing fitness gyms.
Autoři:
Kmecko, Matěj ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Kritéria pro porovnání fitness center z pohledu zákazníka Cíle: Cílem této bakalářské práce je sestavení vnitřních a vnějších faktorů (kritérií), které ovlivňují zákazníkovo rozhodování při volbě fitness centra. Dalším úkolem práce je vyhodnocení primárně sestavených kritérií podle zákaznických preferencí. Jinými slovy jsou tato kritéria hodnocena podle důležitosti samotnými zákazníky. Metody: Tato práce je založena na dvou typech primárních zdrojů, které slouží k sestavení kritérií a následnému škálování. Kvalitativní metoda polostrukturovaného rozhovoru zajišťuje doplnění teoretických základů a data o současných i tradičních marketingových metodách. Naopak kvantitativní metoda poskytuje informace o preferencích jednotlivých zákazníků. Prvky, podle kterých zákazník zvolí nejvhodnější fitness centrum, jsou vyhodnoceny podle důležitosti. Výsledky: Služby tohoto odvětví by měly reagovat na zákazníkovy požadavky a potřeby. Tato práce mapuje faktory, na které jsou zákazníci citlivější, a na které naopak mnoho důrazu nekladou. Jednotlivá fitness centra tak mohou zjistit své silné stránky, nebo mohou objevit prostor pro optimalizaci a inovaci. Při objektivním zhodnocení podniku může práce sloužit jako "návod" pro provozovatele fitness center. Zaměřením se na zásadní kritéria mohou provozovatelé...Title: Customer standards for comparing fitness gyms. Objectives: The goal of the bachelor thesis is to assemble inside and outside standards, which influence customers decisions on choosing fitness gym. Next objective is to evaluate primary assembled standards by the customer preference. In other words, these standards are evaluated by the importance of the customer. Methods: The bachelor thesis is based on two types of primary sources that allow to assemble the standards and their scaling. Qualitative method of semistructured interview completes theretical basics and ensures current and traditional marketing data. However, quantitative method ensures customers preferences. Standards, that infulence customers for choosing the most convinient fitness gym, are evaluated by the importance. Results: Fitness service should respond to the customer demands and needs. The thesis monitors significant and unimportant customer standards. Using the thesis, fitness gyms will be able to discover the right things for optimalization and innovation. The thesis can be also used as a manual for the fitness gym owners. These people can increase preference of their gym, if they focus on the significant standards. The thesis can be used by the beginner athletes too, if they are not sure, what fitness gym is the most...
Klíčová slova:
fitness; kvalita; služby; vnitřní faktor; vnější faktor; vybavení; equipment; fitness; inside standard; outside standard; quality; service