Název: Návrh marketingové strategie pro vybraný hotel
Překlad názvu: The Proposal of marketing strategy for the selected hotel
Autoři: Ondrášek, Pavel ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2019
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: communication mix; marketing mix; marketing of hotel; marketing strategy; Porter’s five forces analysis; SLEPT analysis; analýza SLEPT; hotelový marketing; komunikační mix; marketingová strategie; marketingový mix; Porterův model pěti sil

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/180664

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-403839


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2019-10-19, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet