Název:
Clustered deferred shading ve Vulkan API
Překlad názvu:
Clustered Deferred Shading in Vulkan API
Autoři:
Karas, Matej ; Starka, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Práca sa zaoberá tvorbou aplikácie pre vykresľovanie väčšieho počtu svetiel v reálnom čase použitím novej generácie grafického API. V texte je popísaný dôvod vzniku novej generácie grafických API, rozobrané optimalizačné metódy na vykreslenie väčšieho počtu svetiel v reálnom čase a v závere práce sú popísané dosiahnuté výsledky, možné vylepšenia a budúce pokračovanie na práci.
This thesis deals with application development for rendering many lights in real-time using next generation graphics API. Text of thesis contains reasoning of new generation graphics API and theory for methods used for rendering many lights in real-time. The conclusion discusses performance of implementation, possibilities for improvements and options of future work.
Klíčová slova:
C++; Clustered shading; Deferred rendering; Grafika; Veľa svetiel; Vulkan; Vykreslovanie v reálnom čase; C++; Clustered shading; Deferred rendering; Graphics; Many lights; Real-time rendering; Vulkan
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/180219