Název: Rizika spojená s realizací úprav a doplněním marketingového mixu konkrétní společnosti
Překlad názvu: Risks Related to the Modification and Supplementation of the Marketing Mix in a Specific Company
Autoři: Bližňáková, Nela ; Habart, Lukáš (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Cena; distribuce; marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; produkt; riziko; marketing; marketing mix; place; Price; product; promotion; risk

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/179541

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-402651


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2019-08-26, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet