Název:
Komunikační mix vybraného podniku
Překlad názvu:
Proposal of Communication Mix of Selected Company
Autoři:
Solarová, Anna ; Hornungová, Jana (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá analýzou komunikačního mixu vybrané společnosti. Skládá se z teoretické, analytické a návrhové části. Teoretická část specifikuje základní principy marketingu, a to zejména komunikační mix. V analytické části je společnost zkoumána pomocí vybraných metod. V návrhové části budou vytvořeny návrhy nových komunikačních nástrojů.
The thesis focuses on the analysis of the communication mix of the selected company. It consists of theoretical and analytical part and suggestions for improvement. The theoretical part specifies basic principles of marketing, especially communication mix. In the analytical part, the selected company is analysed with various methods. In the suggestions part, the main objective was to create new communication tools.
Klíčová slova:
7S analýza; komunikační mix; marketing; SLEPTE analýza; SWOT analýza; 7S analysis; communication mix; marketing; SLEPTE analysis; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/178044