Název:
Marketingový mix podniku
Překlad názvu:
Marketing Mix of a Company
Autoři:
Šustrová, Barbora ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce se zabývá tématem marketingový mix podniku. Práce je rozdělena na tři části. V první části jsou vysvětleny pojmy marketingu a marketingového mixu. Druhá část popisuje vybraný podnik a analyzuje jeho současnou marketingovou situaci. Ve třetí části budou navrženy změny na zlepšení marketingového mixu a komunikace podniku.
This master‘s thesis concerns marketing mix of the company. The thesis is divided into three parts. The first part explains the concepts of marketing and marketing mix. The second part describes the selected company and analyzes its current marketing situation. In the third part, changes will be proposed to improve the marketing mix and communication of the company.
Klíčová slova:
cena; komunikace; marketing; marketing mix; SWOT analýza; communication; marketing; marketing mix; price; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/177938