Název: Marketingový mix podniku
Překlad názvu: Marketing Mix of the Company
Autoři: Grůzová, Beata ; Škodová, Gabriela (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: 4P; cena; distribuce; Marketing; marketingový mix; produkt; propagace; SWOT analýza; 4P; distribution; Marketing; marketing mix; price; product; promotion; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/178636

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-400163


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2019-08-26, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet