Název: Analýza ANO 2011 a SPD podle teorie politických stran a jejich marketingové strategie v parlamentních volbách
Překlad názvu: Analysis of ANO 2011 and SPD according to the theory of political parties and their marketing strategy in parliamentary elections
Autoři: Zimmermannová, Adéla ; Perottino, Michel (vedoucí práce) ; Brunclík, Miloš (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: ANO 2011; Podnikatelská strana; politický marketing; Svoboda a Přímá demokracie - Tomio Okamura; Úsvit přímé demokracie Tomia Okamury; ANO 2011; Business firm party; Dawn of the Direct Democracy Tomio Okamura; Freedom and Direct Democracy - Tomio Okamura; political marketing

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/107450

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-398347


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2019-07-25, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet