Název: Greenwashing a jeho vnímání zákazníky
Překlad názvu: Greenwashing and its recognition by customers
Autoři: Kohlová, Barbora ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Zavadilová, Tereza (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: ekoznačení; green marketing; greenwashing; greenwashingové produkty; hloubkový rozhovor; kvalitativní výzkum; eco-labels; green marketing; greenwashing; greenwashing products; in-depth interview; quality research

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/107321

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-397924


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2019-07-25, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet