Název: Proměny v subkulturách pod vlivem marketingové komunikace na příkladu hip hopové subkultury
Překlad názvu: Changes on subcultures under the influence of a marketing communication shown on the example of a hip hop subculture
Autoři: Kolská, Martina ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: coolhunting; hip hop; komercionalizace; marketingová komunikace; masová kultura; mediální komunikace; módní trend; Subkultura; trendsetterství; životní styl; commercialization; coolhunting; fashion trend; hip hop; lifestyle; marketing communication; media communication; pop culture; Subculture; trendsetting

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/107211

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-397812


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2019-07-25, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet