Název:
Efektivita event marketingu značky Jägermeister
Překlad názvu:
Efficiency of Jägermeister event marketing
Autoři:
Kibrik, Igor ; Báča, Ladislav (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] 1.Abstrakt Cílem této práce je popsat event marketing jako jednu část komunikačního mixu, ukázat jeho potenciál a představit jeho fungování na konkrétním příkladu aktivačních kampaní značky Jägermeister, která tomuto komunikačnímu kanálu věnuje mnoho prostředků a přikládá mu značnou pozornost. Práce představí značku Jägermeister, její historii, hodnoty, aktuální stav a konkurenci. V praktické části se tato bakalářská práce bude věnovat měřitelnosti a efektivitě event marketingu. Pomocí polostrukturovaného rozhovoru s brand managerem značky Jägermeister práce zjistí účel, myšlenky a cíle konkrétních event marketingových aktivací. Tyto informace poté porovná s reálným efektem a dopadem těchto aktivit na cílovou skupinu, které zjistí pomocí kvantitativních dotazníků. Hlavním přínosem této práce bude tedy výsledek výzkumu, který přispěje k řešení aktuálně nejdůležitějšího problému, který rezonuje celým segmentem event marketingu. Tím je efektivita event marketingu. Konkrétní výsledky, ke kterým se tato práce dobere, lze zobecnit a do určité míry tak přenést na celý event marketingový sektor.The aim of this work is to describe event marketing as one part of the communication mix, to show its potential and to present its implementation on a concrete example of Jägermeister activation campaigns, which devotes a lot of resources to this communication channel and attaches considerable attention to it. The thesis introduces the Jägermeister brand, its history, values, current status and competition. In the practical part, this bachelor thesis will focus on the measurability and effectiveness of event marketing. Using a semi-structured interview with the Jägermeister brand manager, the thesis will find out the purpose, ideas and objectives of specific event marketing activations. This information was compared with the real effect and impact of these activities on the target group identified by quantitative questionnaires. The main benefit of this work will be the research result that will contribute to the solution of the most important issue that resonates with the whole event marketing segment - effectiveness of event marketing. The concrete results that this work will achieve can be generalized and, to a certain extent, transferred to the entire event marketing sector.
Klíčová slova:
Efektivita event marketingu; Event marketing; Jägermeister; Marketing; Marketingové archetypy; Marketingový mix; Event marketing; Event marketing efficiency; Jägermeister; Marketing; Marketing archetype; Marketing mix