Název:
Marketingová strategie sportovní akce Gigathlon Czech
Překlad názvu:
Marketing strategy of the Gigathlon Czech sport event
Autoři:
Klečková, Markéta ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] 7 Abstrakt Název: Marketingová strategie sportovní akce Gigathlon Czech Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii, která by měla vést ke zvýšení počtu účastníků sportovní akce Gigathlon Czech. Součástí této marketingové strategie budou i jednotlivé prvky strategie komunikační a cenové, a to z pohledu tvorby výše ceny startovného. Metody: Při zpracování této práce bylo využito metod deskripce odborných zdrojů, analýzy a syntézy, komparace. Jako doplnění těchto metod bylo využito primárního a sekundárního sběru dat. Deskripce odborných zdrojů byla využita v kapitole Teoretická východiska. Dále bylo provedeno výzkumné pozorování, analýza švýcarského modelu, oblíbenosti sportu v České republice, analýza účastníků sportovní akce Gigathlon Czech, analýza návratnosti účastníků, konkurenčních závodů a SWOT analýza. Výsledky: Výsledkem této diplomové práce je marketingový plán, který byl sestaven pro aktuální ročník 2019 a obsahuje návrhy, které by se dále mohly aplikovat na ročníky 2020 a 2021. Je sestaven z hlavních a dílčích kroků. Hlavní kroky zahrnují úpravu konceptu ve formě rozšíření kategorií a úpravu výše startovného, tyto kroky se již podařilo aplikovat na nadcházející ročník akce. Dřívější určení lokality a vymezení cílové skupiny slouží jako podklad pro následující...8 Abstract Title: Marketing strategy of the Gigathlon Czech sport event Objectives: The main aim of this diploma thesis is to propose a marketing strategy that should lead to the increase in the number of participants of sport event Gigathlon Czech. This marketing strategy contains the individual elements of the communication and price strategy, from the point of view of creating the starting fee. Methods: Methods of expert sources, analysis, synthesis and comparison were used in the research and completion of the project. Primary and secondary data collection was used as a complement to these methods. The description of the professional resources can be found in the chapter called Theoretical Basis. Further research was carried out, analysis of the Swiss model, popularity of sports in the Czech Republic, analysis of participants of the sporting event Gigathlon Czech, analysis of the return of participants, competitive competitions and SWOT analysis.. Results: The result of this diploma thesis is a marketing plan that was compiled for the current year 2019 and contains proposals that could be applied to the years 2020 and 2021. It is composed of the main and partial steps. The main steps include the modification of the concept in the form of category extension and rise of the starting fee; these steps have...
Klíčová slova:
cenová strategie; extrémní závody; Gigathlon Czech; marketingová komunikace; extreme races; Gigathlon Czech; marketing communication; pricing strategy