Název: Informovanost pedagogických asistentů o problematice týraných, zneužívaných a zanedbávaných dětí
Překlad názvu: Knowledge of Teacher Assistants about Issues of Mistreated, Abused and Neglected Children
Autoři: Brzáků, Theodore ; Marádová, Eva (vedoucí práce) ; Šumníková, Pavlína (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: asistent pedagoga na základní škole; inkluze; krizová intervence; syndrom CAN; žák se speciálními vzdělávacími potřebami; child abuse and neglect; crisis intervention; inclusion; students with special needs; teacher assistants on elementary school

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/104080

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-390506


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2018-12-07, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet