Název: Veganství jako fenomén z pohledu marketingové komunikace
Překlad názvu: Veganism as a phenomenon in the perspective of marketing communication
Autoři: Bártová, Tereza ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Schneiderová, Soňa (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: fenomén; marketing; nákupní chování; spotřebitel; trend; Veganství; consumer; consumer behaviour; marketing; phenomenon; trend; Veganism

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/102847

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-389032


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2018-11-15, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet