Název:
využívání sociálních sítí kluby Tipsport ELH a marketingový výzkum spokojenosti jejich fanoušků
Překlad názvu:
Analysis of use of social networks by Tipsport ELH clubs and marketing research of the satisfaction of their fans
Autoři:
Kothera, Daniel ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Využívání sociálních sítí kluby Tipsport ELH a marketingový výzkum spokojenosti jejich fanoušků Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je zjistit využívání čtyř vybraných sociálních sítí kluby z hokejové nejvyšší soutěže. Následné porovnání všech klubů povede k určitým doporučením, jak na těchto sociálních sítích fungovat. Marketingovým výzkumem zjistit spokojenost fanoušků s používáním sociálních sítí. Metody: Metody, které byly využity v této bakalářské práci jsou: sběr a analýza dat, porovnání. Sběr dat probíhal ze všech profilů klubů na sociálních sítích, následná popisná analýza pak pomohla k interpretaci dat. Porovnání bylo klíčem ke zhodnocení získaných dat. Výsledky: Zjistil jsem, že i když působí dost týmů na sociálních sítích podobně, můžeme pozorovat některé výjimky, které se značně liší od ostatních. Na základě stanovených hypotéz jsem zjistil určité závislosti počtů fanoušků na sociálních sítích. Po analýze všech klubů jsem vyvodil doporučení, kterých by se mohly některé kluby chytit a změnit svůj styl vystupování na sociálních sítích. Také jsem zjistil, že fanoušci jsou většinou spokojení s fungováním klubů na sociálních sítích. Klíčová slova: sociální sítě, marketingový výzkum, Tipsport extraliga ledního hokeje, fanoušciTitle: Analysis of use of social networks by Tipsport Czech Extraligas clubs and marketing research of the satisfaction of their fans Objectives: The aim of this bachelor work is to analyze of use of four selected social networks by Tipsport Czech Extraligas clubs. Next goal is comparison each other's profiles will lead to certain recommendations how to use them. By marketing research find out satisfaction of their fans with usage of their social networks profiles. Methods: In my bachelor work I used these methods: collecting and analysis data, comparison. I collected data from social networks profiles of all clubs playing in Tipsport Czech Extraliga. The next step was descriptive analysis which helped me to interpret all the data. Comparison was the key to evaluating acquired data. Results: I have found that even through there are a lot of teams using social networks alike, we can observe some exceptions. Based on the established hypotheses, I found some dependencies on the number for total fans on social networks. After analyzing all the clubs, I drew recommendations that some clubs can use and change their style of social networking. I also found that fans are mostly happy with the functioning of clubs on social networks. Keywords: social networks, marketing research, Tipsport Czech Extraliga, fans
Klíčová slova:
fanoušci; marketingový výzkum; sociální sítě; Tipsport ELH; fans; marketing research; social networks; Tipsport Czech Extraliga