Název:
Komunikace s fanoušky AC Sparta Praha
Překlad názvu:
Communication with supporters of AC Sparta Praha
Autoři:
Sochor, Pavel ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] 1 Abstrakt Název: Komunikace s fanoušky AC Sparta Praha Cíle: Hlavním cílem této práce je popsat a analyzovat současnou komunikaci klubu AC Sparta Praha se svými fanoušky, odhalit nedostatky a podat návrhy na zlepšení Metody: V této práci byla použita metoda analýzy dostupných dokumentů, dále pak byly v práci provedeny polostrukturované rozhovory a také metoda ohniskové skupiny. Výsledky: Při analýze dat bylo zjištěno, že komunikace klubu s fanoušky není využívána zcela správně a byly odhaleny určité nedostatky. V důsledku těchto nedostatků byly podány návrhy na zlepšení komunikace s fanoušky. Klíčová slova: fotbal, fanoušci, public relations, marketingová komunikaceTitle: Communication with fans of AC Sparta Praha Objectives: Main objective of this thesis is analyze communication of club AC Sparta Praha with fans, reveal shortcomings and make suggestions for improvement Methods: In this thesis were used methods of analyze of documents, halfstructured interviews and focal group Results: When analyzing the data, it was found that club communication with fans was not used properly and some shortcomings were revealed. As a result of these deficiencies, proposals have been made to improve communication with the fans. Keywords: football, fans, public relations, marketing communication 2
Klíčová slova:
fanoušci; fotbal; marketingová komunikace; public relations; fans; football; marketing communication; public relations