Název: Nové obchodní modely se zřetelem na udržitelné vytváření mnohonásobné hodnoty pro zákazníka
Překlad názvu: Novel business models based on sustainable multiple customer value creation
Autoři: Kita, Peter ; Kožená, Marcela (oponent) ; Strážovská, Lubomíra (oponent) ; Živělová, Iva (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Disertační práce
Rok: 2018
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [slo] [eng]

Klíčová slova: chemical industry; innovation; multiple customer value; novel business model; sustainable develpoment

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/136500

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-387741


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Disertační práce
 Záznam vytvořen dne 2018-11-15, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet