Název:
Návrh marketingové strategie pro vybranou firmu expandující na slovenský trh
Překlad názvu:
Marketing Strategy Proposal for a Company Expanding to the Slovak Market
Autoři:
Šromová, Kateřina ; Kosová, Gabriela (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2018
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng][cze]
Hlavním cílem této diplomové práce je navrhnout uskutečnitelnou a efektivní marketingovou strategii pro specifikovanou firmu s ohledem na vstup na cizí trh. Teoretická část sestává z interpretace konceptů v rámci dané oblasti. Analytická část zkoumá vnější a vnitřní faktory okolního prostředí, které mají vliv na fungování podniku. Na základě provedených analýz je vypracován plán marketingové strategie za účelem zvýšení povědomí o značce a získání zákazníků.
The main aim of this master’s thesis is to propose feasible and effective marketing strategy for specific company with regard to its expansion on foreign market. The theoretical part presents the concept within the area of interest. The analytical part examines internal and external factors of surrounding environment influencing the business. Based on carried out analysis, marketing strategy scheme is proposed in order to raise brand awareness and attract customers.
Klíčová slova:
e-marketing; market analysis; Marketing; marketing mix; promotion; analýza trhu; e-marketing; Marketing; marketingový mix; propagace
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/85311