Název: Možnosti rozvoje čtenářských strategií předvídání a vizualizace v mateřské škole
Překlad názvu: The possibilities of the development of the reading strategies of prediction and visualization in kindergarten
Autoři: Veihandová, Anna ; Laufková, Veronika (vedoucí práce) ; Ronková, Jolana (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Klíčová slova: mateřská škola; porozumění textu; práce s knihou; předvídání; vizualizace; čtenářská pregramotnost; čtenářské strategie; kindergarten; pre-reading literacy; prediction; reading strategies; understanding of the text; visualization; working with the book

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/100734

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-386457


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2018-09-11, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet