Název:
Webová aplikace pro tvorbu predikcí call centra
Překlad názvu:
Web Application for Making Predictions of a Call Centre
Autoři:
Mička, David ; Hynek, Jiří (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Cílem práce je vytvořit aplikaci pro tvorbu predikcí call centra, která by mohla nahradit stávající řešení predikcí v prostředí firmy Kiwi.com s.r.o. Výsledná aplikace by měla být intuitivnější a snazší na používání než systém Verint, či tabulkové řešení predikcí a zároveň by měla poskytovat dostatečné množství použití pro tvorbu taktických predikcí, díky kterým lze reagovat na nastávající situace a nastavovat reálná očekávání pro management zákaznického centra.
The goal of this thesis is to create a web application for creation of call centre predictions. The app should be able to replace current solutions that are in use in the daily operation of Kiwi.com s.r.o. The app should be more intuitive and easier to use and maintain than Verint or the spreadsheet solution of doing predictions. It should also have enough options for creation of tactical forecasts that allow the company to react on upcoming situations and should help set realistic expectations for the management of our customer centre.
Klíčová slova:
call centra; informační systémy; Kiwi.com; MySQL; Nette; odhad; PHP; Predikce; taktické predikce; webová aplikace; zákaznická centra; úroveň servisu; call centres; forecast; information systems; Kiwi.com; MySQL; Nette; PHP; Prediction; service levels; tactical forecast; web applications
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/85223