Název: Trendy v komunikaci mezi značkou a zákazníkem v kontextu rozvoje sociálních médií na příkladu módního řetězce Everlane
Překlad názvu: Trends in communication between the brand and customer in the context of delelopment of social media on the example of the fashion retail Everlane
Autoři: Pavlík, Mikuláš ; Vochocová, Lenka (vedoucí práce) ; Zezulková, Markéta (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Everlane; Facebook; Instagram; marketing módních značek; Sociální sítě; Twitter; udržitelnost; Everlane; Facebook; fashion marketing; Instagram; Social network sites; sustainability; Twitter

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/99813

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-384600


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2018-07-30, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet