Název: Odkaz Frankfurtské školy v současné kritice marketingové komunikace
Překlad názvu: Contribution of Frankfurt School to Critical Marketing Studies
Autoři: Plíhalová, Eliška ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Schneiderová, Soňa (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2018
Jazyk: eng
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: Frankfurtská škola; konzumní kultura; kritická teorie; kritika marketingové komunikace; materialismus; spotřebitelská suverenita; consumer culture; consumer sovereignty; critical marketing studies; critical theory; Frankfurt School; materialism

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/99171

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-383201


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2018-07-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet